Helpdesk en Servicepunten

Contactgegevens Centrale Helpdesk

De Helpdesk levert ondersteuning aan alle studenten van de Universiteit Leiden. Je kunt bij de Helpdesk terecht met al je vragen over de Universitaire ICT dienstverlening. Natuurlijk kan je ook contact met de Helpdesk opnemen als je een vraag hebt of een storing wilt melden.

Een storing kan middels het storingsformulier gemeld worden, dan wel via onderstaande contactgegevens. Wanneer jij een probleem hebt met uMail, zorg dan dat je een alternatief E-mail adres of telefoonnummer doorgeeft waarop wij jou kunnen bereiken.
Wanneer wij jouw melding hebben geregistreerd, ontvang je een meldingsnummer op het door jouw opgegeven E-mailadres. Wanneer je vragen hebt over de status of achteraf nog een vraag hebt over jouw melding dan kunnen wij aan de hand van dit nummer jou sneller en gericht van dienst zijn.


Openingstijden Adres Contactgegevens
Maandag t/m vrijdag     Niels Bohrweg 1       Tel: 071-527 8888
08.30-17.30 uur 2333CA, Leiden Fax: 071-527 6967
    helpdesk@issc.leidenuniv.nl



Decentrale ISSC balies

Hieronder vind je een overzicht van alle decentrale ICT servicepunten voor de Universiteit Leiden. Bij deze servicepunten kan je terecht voor al jouw technische vragen of problemen m.b.t. de ICT omgeving van de Universiteit Leiden.

Vergeet niet dat wanneer een nieuw wachtwoord benodigd is, er altijd om een geldige legitimatie of collegekaart (met pasfoto) wordt gevraagd.

Gebouw Openingstijden Adres
Gorlaeus Maandag t/m vrijdag Einsteinweg 55, Leiden
09.00-12.00 / 13.30-16.30 1e etage, kamer L103
KOG Maandag t/m vrijdag Steenschuur 25, Leiden
09.00-17.00 begane grond, kamer A009
Lipsius Maandag t/m vrijdag Cleveringaplaats 1, Leiden
09.00-17.00 begane grond
Pieter de la Court Maandag t/m vrijdag Wassenaarseweg 52, Leiden
09.00-17.00 1e etage naast Service Desk


Locaties voor een nieuw wachtwoord

Je kunt op diverse locaties terecht om een nieuw wachtwoord te krijgen: 

- FSW (1e etage, naast de servicedesk UFB)
- Gorlaeus balie (1e etage, L103)
- Governance and Global Affairs (Stichthage, 12e etage Servicedesk)
- LUMC (helpdesk)
- KOG balie (begane grond, naast de servicedesk UFB)
- Lipsius balie (begane grond, bij het studiepunt)
- Plexus (begane grond)
- Universiteits Bibliotheek (balie)
- Snellius (via de receptie)

Let op dat om legitimatie gevraagd wordt.

Of via het formulier Aanvraag nieuw ULCN wachtwoord

Laatst Gewijzigd: 22-12-2015