Contact

Helpdesk ISSC

De Helpdesk ISSC (ICT Shared Service Centre) levert ondersteuning aan alle gebruikers van de universitaire werkplek. U kunt bij de helpdesk terecht met al uw vragen over de Universitaire ICT dienstverlening, de ICT-omgeving en -programmatuur. Natuurlijk kunt u ook contact met de helpdesk opnemen als u een verzoek tot wijziging heeft of een storing wilt melden.


Decentrale ISSC balies

Een overzicht van alle decentrale ICT servicepunten voor de Universiteit Leiden. Bij de decentrale balies kunt u ook terecht voor support bij het instellen van de door ons geleverde diensten op uw eigen apparatuur.


Contact Servicedesks

Contactinformatie van de universitaire Servicedesk. De Servicedesk op locatie is het centrale punt voor al uw (facilitaire) vragen.


ICT-contactpersonen

Het ICT Shared Service Centre (ISSC) heeft bij elke universitaire eenheid een ICT-contactpersoon. Hij of zij is verantwoordelijk voor het aanvragen van bestaande ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering.


Informatiemanagers

Informatiemanagers zijn verantwoordelijk voor het bijdragen aan en uitdragen van het ICT-beleid in relatie tot onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering en voor nieuwe ICT-faciliteiten.


Universiteitsbibliotheek

Hulp nodig bij het zoeken naar informatie of over het gebruik van de bibliotheek? Stel uw vraag online voor een snel en deskundig antwoord.


Telefoniecoördinatoren

Wijzigingen of vragen met betrekking tot telefonie, kunt u voorleggen aan uw telefoniecoördinator. Hij of zij kan indien nodig goedkeuring geven om bijvoorbeeld een naamswijziging of het afhandelen van aanvragen voor nieuwe aansluitingen of telefoonnummers.